Nu-ți fie teamă să zâmbești din inimă

Imagine

Mă întreb de ce oamenii nu mai zâmbesc. Mă întreb de ce nu mai simt nevoia de a deschide larg brațele și inima pentru a inhala frumusețea vieții. Mă întreb unde s-a scurs bucuria dătătoare de gânduri pozitive, plăcerea născută din lucrurile mărunte, fericirea izvorâtă din lucrurile făcute fără motiv. Mă întreb de ce le este mai ușor oamenilor să gândească negativ, să-și pună întrebări, să se frământe. Mă întreb de ce aleg varianta nemulțumirilor și a tuturor eșecurilor când în schimb ar putea să pună pe hârtie doar idealurile și realizările lor. Mă întreb de ce nu sunt făcuți să privească la partea plină a paharului și de ce contează mai mult ceea ce nu ai decât ceea ce ai . Mă întreb care este motivul pentru care oamenii nu pot profita de momentul prezent și care este scopul aducerii amintirilor și a regretelor în clipa de față. 
Nimeni nu ar trebui să simtă atingerea trecutului și nu ar trebui să ia în calcul ceea ce s-a întâmplat înainte de momentul actual. Nu suntem făcuți să trăim în trecut, nu suntem creați pentru a trăi o viață întreagă cu stigmatul greșelilor trecute. 
Oare când vom realiza acest lucru și când vom începe să trăim cu adevărat ? Oare când ne vom trezi și vom da curs viselor tăinuite ? Oare când ne vom privi cu adevărat în oglindă și ne vom vedea așa cum suntem, unici, puternici, încrezători ? Oare când ne vom oferi șansa unică de a simți fericirea, de a trăi momente unice, de a zâmbi vieții și altfel decât cu tristețea și melancolia cu care o facem zilnic … ?!

Lasă un răspuns

