Drumul care ne poartă înapoi

Imagine

Am renunțat la vise în favoarea realității. Am renunțat la speranță în detrimentul obiectivității. Am abandonat lupta și m-am lăsat purtată de valul tristeții și al singurătății. Am străbătut lipsită de încredere și obosită de atâta solitudine întreaga vale de greutăți și obstacole. Am pășit pe drumuri alunecoase, m-am agățat de spinii incertitudinii, am alungat gândurile frumoase și am continuat să bâjbâi în întunericul creat de mine. M-am îndoit. De toate. De mine. De oameni. De sentimente. De trăiri. De momentul prezent. Am gândit și am trăit multe întrebări. M-am hrănit cu tristețea din suflet și cu amărăciunea mereu prezentă din gânduri. Am ales o altă cale fiindcă am crezut că ar fi cea mai ușoară. Un drum fără nimeni alături. Un drum al meu. Am ales fiindcă am crezut că nu ar avea cine să mă dezamăgească, cine să-mi înșele încrederea, cine să mă facă să sufăr, dar nu am realizat că zi de zi sufeream mult mai mult decât dacă aș fi ales o altă cale.
Și m-am întors din drum. Și am apucat prima mână care mi s-a întins. Și m-am agățat de primul suflet care a venit în întâmpinarea mea. Și am început din nou să visez. Și să învăț să merg alături de cineva. Și nimic nu a mai fost la fel.
Uneori din teama de a nu suferi, ne afundăm tot mai mult în negura singurătății. Din teama de a nu cunoaște trădarea și deziluzia ne îndepărtăm de oamenii care ne iubesc. Din lipsa de încredere, ne înstrăinăm de ceea ce ne dorim, de ceea ce ne face fericiți și de ceea ce ne completează. Devenim proprii noștri străini. Un suflet pe care nu-l mai recunoaștem. O inimă care pare străină, deși familiară.

Aceasta este o lecție. O lecție care ne învață drumul înapoi către noi. 

6 thoughts on “Drumul care ne poartă înapoi

    1. Îmi place blogul tău, în special postările cu tentă pozitivă. În viața de zi cu zi tot ce avem nevoie e un strop de optimism și de speranță pentru a putea depăși mai ușor greutățile.🙂

Lasă un răspuns

