Confesiuni – fragment –

Imagine

Îmi doresc să-ți pot promite că totul va fi bine. Îmi doresc să te pot liniști. Îmi doresc să găsesc cuvinte care să-ți aline sufletul. Însă nu am această putere. Nu pot decât să te strâng în brațe și împreună să înfruntăm zorile. Îmi doresc ca asta să fie suficient pentru tine și să-ți pot transmite astfel ceea ce simt. Știu, uneori cuvintele înseamnă puțin dar câteodată reprezintă totul. Nu îmi doresc decât ca tu să poți înțelege ceea ce aș vrea să-ți spun fără cuvinte de data aceasta. Îmi doresc să poți citi prin mine, să poți vedea în sufletul meu, să poți găsi calea spre inima mea. Îmi doresc să mă privești în ochi și să te vezi acolo. Și să crezi când îți spun „ te iubesc ”. Și să nu te îndoiești nici o secundă de ce simți, de ce simt, de noi. Îmi doresc să-ți arăt că visele se pot împlini, că realitatea poate fi și frumoasă, că noi putem avea totul. Îmi doresc să putem împărtăși aceleași gânduri, aceleași emoții, aceleași neliniști. Îmi doresc ca noi doi să fim doar unul. Știu, am ajuns în ultima clipă . Spune-mi doar că nu e prea târziu…Uneori, promisiunile nu sunt doar vorbe efemere purtate de vânt.

Lasă un răspuns

