fragment – Confesiuni

Imagine

„ Mi-aș dori să te fac să realizezi cât de norocos ești. Uneori, mi-aș dori să am puterea de a te scutura ca pe o haină prăfuită și boțită, pentru a-ți reda încrederea în tine. Alteori, îmi vine să plec și să mă îndepărtez de tine, de toate astea, și să-ți las șansa de a le redescoperi singur, fiindcă te cunosc și știu că ai nevoie de izolare. Mi-e teamă că nu am să reușesc să te schimb și știu că nu aș rezista nici măcar un minut lângă tine așa cum ești acum. Sunt ca un fluture cu aripi de sticlă, atras de frumusețea ta interioară dar îndepărtat de latura ta pesimistă și obscură. Încerc să înțeleg că nu ești tu omul de azi, că acest trup de dinaintea mea nu este decât o iluzie a omului de ieri însă gesturile tale mă sperie și mă îndurerează. Greutățile ți-au transformat trăsăturile într-o mască dură de granit. Nu pot să-ți mai citesc în priviri ca altădată, nu mai pot ajunge la inima ta atât de ușor și nici mintea nu-mi mai recunoaște chemarea. Ți-ai înnăbușit toate sentimentele și emoțiile și ți-ai ferecat toată frumusețea și blândețea undeva în interiorul tău. Îmi lipsești. Cu totul. Trupul tău nu reușește să mă încălzească, a dispărut magia dintre noi, s-a stins lumina din sufletele noastre. Nu renunț încă la tine, la noi. Știu că răbdarea face minuni în unele cazuri și seara când mă așez între brațele tale nu-mi doresc nimic mai mult decât să se întâmple un miracol și să te deschizi așa cum făceai odată. Sufletul meu tânjește după aroma sufletului tău, dacă asculți tăcerea le poți auzi strigătele. Sunt departe dar vor să se regăsească. De ce nu poți face un prim pas în direcția mea ? Sunt tot eu, aceeași destinatară a zâmbetelor și a sărutărilor tale. Aș vrea atât de mult să știu cum pot ajunge la tine, la omul pe care îl iubesc enorm dar care nu s-a regăsit încă. Timpul stă între noi ca un dușman tăcut. Număr secundele, minutele, orele sau zilele care te vor aduce lângă mine. Visele mă ajută să nu disper. Rândurile acestea sunt ultima speranță. Mă rog să le citești și să înțelegi ceea ce este scris printre ele. Spațiul gol dintre rânduri poartă adevărata noastră poveste, adevăratele mele sentimente. Citește-le și ia o decizie.

Te aștept ca întotdeauna,

destinatara devenită expeditoare. ”

2 thoughts on “fragment – Confesiuni

Lasă un răspuns

