Delete. Refresh

Image
Se spune ca mai greu este sa inchei un capitol decat sa incepi unul nou. As spune ca ambele lucruri sunt extrem de grele. Despartirea este dureroasa iar acceptarea vine mult mai tarziu. Viata noastra este un cumul de semne de punctuatie. Fie ca punem virgule, semne de intrebare, puncte de suspensie sau punct, fiecare semn este marcat de o lacrima sub forma de regret. Astazi , am pus punct unui capitol presarat cu nenumarate virgule. Astazi, am inchis ochii si pur si simplu am facut ceea ce trebuia sa fac demult. Stiam in sinea mea ca era unica solutie, dar totusi am simtit fiorul parerilor de rau si al amintirilor ce mi-au marcat acea etapa a vietii mele. Cu totii renuntam la ceva. Cu totii punem punct in speranta ca va urma un alt fel de propozitie, diferita de precedenta, care va aduce soare in viata noastra. Asadar, nu…

Vezi articol original 44 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

