De la 0

Imagine

Mi-am spus deseori că trebuie să gândesc pozitiv și că trebuie să zâmbesc indiferent de ceea ce mi se întâmplă. Mi-am spus de nenumărate ori că trebuie să privesc lucrurile negative ca pe experiențe venite din partea vieții și să le iau ca atare. Mi-am spus că trebuie să fiu puternică, încrezătoare și să mă aștept întotdeauna la o schimbare de curs. Însă, viața a reușit cumva să mă surprindă cu garda jos. Nu am mai putut să o întâmpin cu zâmbetul larg , pregătit pentru ea, nici cu mintea relaxată și nici cu speranță în suflet. M-a surprins obosită, răscolită, tristă și singuratică și a făcut ceea ce știe ea mai bine, m-a îngenunchiat ca să nu uit vreodată întâlnirea cu ea. Și nu am uitat-o. Deși drumurile noastre continuă să se intersecteze prima întâlnire a fost una memorabilă, poate exemplul vieții mele. Acum, tiparul după care îmi conduc viața este unul diferit. Încerc pe cât posibil să cred în ceea ce fac, în alegerile pe care le iau, în oamenii pe care îi iubesc , în lucrurile minunate care au loc zilnic. Încerc să nu mă las influențată de opiniile celor din jur dacă acestea mă tulbură și mă rănesc, încerc să nu dau importanță vorbelor spuse la supărare și încerc să ofer o a doua șansă celor care vor una. Încerc să fiu o altă persoană, un alt om, mai bun, mai generos, mai iubitor . Și nu-mi pare rău nici măcar o secundă de schimbările ce au loc în interiorul meu. Nu spun că am reușit să nu mă mai întristez, să nu mai plâng sau să nu mă mai supăr dar am reușit să trec cumva peste aceste sentimente negative, ce nu fac decât să-mi amărască zilele. Dau importanță doar lucrurilor care mă fac fericită și privesc fiecare provocare ca pe un lucru care dă sens vieții mele. E singurul lucru pe care îl putem face ca această viață dăruită nouă să nu-și piardă din strălucire , din frumusețe și din originalitate. Dacă viața nu-ți oferă decât momente neplăcute sau pur și simplu ai convingerea că nu poți ajunge la liman , încearcă să găsești în acestea miraculosul, extraordinarul și bucură-te de magia celor mai neînsemnate lucruri. 

2 thoughts on “De la 0

    1. Nimic nu este ușor în această viață și totul se obține doar prin efort și credință🙂 Putem cel puțin încerca, fiindcă în fond o facem doar pentru noi .

Lasă un răspuns

