Astăzi, aleg :

Imagine

– să văd dincolo de o banală și obișnuită zi 
– să înțeleg semnificațiile momentului prezent și implicațiile trecutului în viața mea
– să văd soluțiile la micile probleme apărute și nu necunoscute 
– să nu permit nimănui să mă abată de la drumul pe care l-am ales
– să nu renunț niciodată la căutarea adevărului, a iubirii, a oamenilor minunați, a fericirii și împlinirii de sine 
– să cred în mine , în visele mele , în faptele și acțiunile mele
– să simt că timpul nu trece în defavoarea mea ci pentru mine 
– să păstrez în sufletul meu toate amintirile frumoase, speciale, încărcate cu iubire și să mă scutur de tot colbul și reziduurile trecutului 
– să fiu indiferentă răutăților și vorbelor goale pe care le văd și aud în fiecare zi
– să petrec fiecare moment gândind, vorbind, trăind, simțind frumos, simplu, adevărat 
– să nu mă mai gândesc la fiecare greșeală făcută ieri tânjind după repararea ei, dorind să mă întorc cumva în timp și să nu o mai fac 
– ca toate deciziile luate în trecut să nu mă mai afecteze în prezent
– să mă eliberez de toate reținerile , temerile și neliniștile mele și să le încredințez cuiva cu putere nelimitată
– ca ” azi ” și ”mâine” să fie singurii marcatori ai timpului și să mă orientez întotdeauna după răsărit în călătoria mea prin viață
– ca fiecare clipă pe care o respir să fie una memorabilă
– propria mea FERICIRE !!!

4 thoughts on “Astăzi, aleg :

  1. O listă de principii sănătoase, pentru astăzi, mâine şi mereu. Cel mai important însă, cred că e verbul din titlu. Nu „vreau“, nu „o să“, ci un „aleg“ – foarte puternic, personal, hotărât. Mi-a plăcut să încep ziua parcurgând-o

    1. Mulțumesc , draga mea pentru comentariu🙂
      Într-adevăr, încerc în fiecare zi să -mi încep ziua într-un mod cât mai optimist posibil și aceste gânduri îmi sunt de mare ajutor în momentele grele din viața mea. Aș spune că într-un fel mă îmbărbătez de una singura :))

Lasă un răspuns

