Pasind in 2013

Imagine

Cu bucurie si veselie, asa imi doresc sa pasim in noul an. Sa lasam la o parte tot ce ne-a revoltat, intristat , inlacrimat de-a lungul acestui an si sa ne inconjuram doar de momente frumoase , oameni speciali si iubire curata. Sa ne aducem aminte de toate momentele grele prin care am trecut dar pe care le-am depasit, de toate clipele care ne-au ingenuncheat dar nu ne-au rapus, , de toate orele de singuratate pe care le-am depasit cu zambetul pe buze. Sa ne aducem aminte de aceste clipe fiindca ele sunt martore ale fortei si ale renasterii noastre. Sa ne aducem aminte ca toate aceste momente ne definesc,  impreuna, nu luate separat, si ca orice ni s-ar intampla, cu credinta si dragoste le putem depasi cu usurinta. Oare cate clipe nu am petrecut punand intrebari la care nimeni nu a reusit sa ne raspunda, oare de cate ori am implorat , am rugat, am strigat la Dumnezeu pentru sanatate, bunastare si dragoste ? De foarte multe ori. Si am asteptat tot de atatea ori. Speranta a fost cea care ne-a tinut visele impreuna, si tot ea a fost cea care a adus lumina in viata noastra. Pentru anul care sta sa bata la usa nu-mi doresc decat lucruri frumoase pentru oamenii din viata mea si daca ar fi sa-mi pun o dorinta ,ar fi tot pentru ei, pentru toti. Nu-mi doresc nimic in afara de sentimente curate si adevarate, credinta, bunatate, generozitate, intelegere si armonie din partea celor pe care ii iubesc. Pasesc in anul ce vine cu emotie, cu veselie, cu speranta, visand si dorind sa am parte de iubire curata, prieteni adevarati si sanatate. Sa ciocnim un pahar de sampanie pentru anul care vine si sa ne distram in cinstea lui.  La multi ani, dragilor si un An nou fericit !!!

One thought on “Pasind in 2013

Lasă un răspuns

