Doar cuvinte

Imagine

Toata viata noastra se invarte in jurul cuvintelor. Inca de mici invatam sa vorbim, sa comunicam, sa ne exprimam emotiile, sentimentele, trairile, starile cu ajutorul cuvintelor. Unii dintre noi ajung chiar maestrii in arta conversatiei, ramai fermecat doar dupa o scurta conversatie cu ei. Am intalnit asemenea persoane. Le-am intalnit farmecul si inteligenta si m-am plecat cu umilinta in fata lor. Niciodata nu o sa pot ajunge asemenea lor. Si nu fiindca mi-ar lipsi vocabularul elevat, si nu fiindca as fi agramata, ci pentru simplul fapt ca-mi place sa folosesc gesturi in loc de cuvinte. In realitate , ador oamenii care stiu ce spun, care stiu cum sa o spuna, care te dau pe spate insirand cateva fraze. Dar respect, iubesc si indragesc mai degraba persoanele timide, oamenii emotivi, pentru ca sensibilitatea lor este unica. Prefer de mii de ori sa mi se arate prin gesturi sentimentele pe care cei din jurul meu le au pentru mine. In locul lui ” te iubesc ” spus in graba langa care adaugi fugitiv un sarut scurt si rece,prefer intotdeauna o imbratisare lunga si calda, plina de iubire. In locul lui ” mi-e dor de tine ” prefer intotdeauna un gest care s-o dovedeasca, Cuvintele sunt doar cuvinte, pe cand gesturile vor ramane mereu in inimile noastre. Niciodata , folosite separat nu au aceeasi putere, aceeasi convingere. Imi doresc sa pot spune celor dragi ce simt dar sa le si arat acest lucru. Sa le arati ca indiferent de ce le spui esti in stare de orice pentru ei. Adevarata iubire nu se arata doar prin cuvinte ci si prin fapte. De sarbatori aratati tuturor cat inseamna pentru voi, cat de mult ii iubiti si respectati. Este cel mai potrivit moment din an pentru astfel de sentimente, de emotii , de trairi. Nu stati pe ganduri. Nu ezitati. Nu va temeti. Nu trebuie sa fii perfect, nu trebuie sa fii cel mai bun, trebuie doar sa gasesti un mod unic de a arata tot ce simti. Si nu doar in cuvinte.

3 thoughts on “Doar cuvinte

  1. daca exista o alchimie a gestului, atunci da, asa este. Daca nu este „vanat” sensul gestului sau al faptei, atunci ramai inchis in propriul sens, care te va macina.
    Ma relaxeaza mult postarile tale. Sunt calde, placute, relaxante, primitoare.
    Un Craciun fericit!

Lasă un răspuns

