Let it snow !!!

Imagine

Astazi au cazut primii fulgi de nea. Imensi, pufosi, reci si mult asteptati au plutit multa vreme in aer, ca mai apoi sa se topeasca in picuri reci si limpezi. Astazi, am avut senzatia ca ma intorc in anii copilariei, cand imi petreceam ore in sir afara, admirand jocul fulgilor de nea. Mi-e era dor de astfel de amintiri, de astfel de momente. Cel mai mult mi-au lipsit clipele petrecute cu cei dragi in jurul focului depanand povestiri sau pur si simplu ascultand colinde. Iarna, pentru mine, este anotimpul cel mai iubit, datorita faptului ca intregeste familii, reuneste prieteni, renaste focul iubirii in sufletele noastre si ne surade bland cu bunatate. E anotimpul care ne reinvata pasii spre omenie, respect, generozitate. E anotimpul care ne apropie de cei dragi si de noi insine. E anotimpul in care sperantele infloresc si plutesc printre noi, anotimpul dorintelor soptite arzator si al sufletelor ce tanjesc dupa caldura si dragoste. Astazi, primul fulg mi-a sadit in suflet nostalgie dar si multumire. Multumire pentru faptul ca traiesc, ca sunt sanatoasa, ca am langa mine oameni dragi, ca iubesc si sunt iubita. O astfel de multumire iti aduce si implinire si fericire. Si toate astea incep cu un …fulg🙂

One thought on “Let it snow !!!

Lasă un răspuns

